Online Diary AZU ❤: - Gotong - royong siri 2 :D

Nuffnang Ads

- Gotong - royong siri 2 :D

oho yeah , penat kot buat gotong royong . oh memang lambat update aku ni . gtg ryg tlah diadekan pde rabu lepas ye . sekian ,
sepertimane name gotong royong tu , kan mengemas - ngemas kan ? oh , aku buat keje ye . menyapu kelas . ade org rajin sampai sanggup sapu luar tingkap sekolah . aduduh . TAHNIAH lha . !
aku suke tgk dorang relaks - relaks . fuh , menyirap aku ! nak nak lagi dah habis licin lantai , ade pulak sebijik plastik kat situ . rse nak sepak ke ape ni . tak membntu langsung ! nasib baik ade penyelamat org yg buat smpah tu tolong ambik penyapu .. JE .. taik -.-
malas nak bebel . photography dijalankan selesai tamat keje sampah menyampah ni :)


hooo , teke siape ? mereka mmg suka bende2 cmni . :D


hooho , ni haa Fatin Nurathirah and Jass Nuur Farah Farzanah :)



along with kak ngah baru , hik hik :D



 along kuasa DUA .


     ohoho :) 

iejah and atieyn 


aku yang gemuk , asu yang comel , along yang cantik :D


with put sewel :D


awyn nak frust kat kelas CIMOS jugak . aduih :P


budak kentut yang tak bt keje , Amirul Hidayat -.-!


okay tu antre pic2 kiteorg . tapi still tak best sebab takde Mia . serious kami rindu kau MIA :'(
TC , Mia <3




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen