Online Diary AZU ❤: - what the fishhhhhhhhhhhhh

Nuffnang Ads

- what the fishhhhhhhhhhhhh

Okey semalam memang aku saket hatii gilaaaaaa ! Nak je aku bekam mulut kauuuu ! grr , hangen je akuu -.- !
Dah akuu rindu sangat ngan member aku (tatau lahh beliau nak ngaku aku mmber dy ke tak) , si A ni plak tnye psl dy . time tu tatau nakk jawab ap spaye mamat tu takk syak akuu dengan member aku tu  dah takk rapat SANGAT . fish -.- ! tp ntah cmne akuu tak boleh kawal . dah mamat tu asek tnye 'gaduh ke ?' . ap aku nak jawab T-T zzzzzzzz , serious akuu taktahu condition akuu sekarang . blablabla . akuu pun yg dah lme tak emo , emo kejap td . pstu nakk pulak mamat ni tambahkan tahap bengang akuu . aduihh , fine ! still boleh sabar . pastu akuu pun luahkan yang skang ni aku rse diaorang sumaa jauh sangat dari aku . ade ke dy jawab 'aku ade je kt sini' . grr ! kalau lahh ade depan akuu .. sekeh sampai tinggi benjol diaa ! auuu , start semalam lahh aku menangis . lme dahh i takk nangis youuuuuuu . kalau takk psl tuuu . tkde nye akuu rajin nakk nangis malam2 . buat bengkak segalaa benda jaa , ciss -.-!!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen