Online Diary AZU ❤: - Meh sini , meh :D

Nuffnang Ads

- Meh sini , meh :D

baju putih kesyurga , hitam kenerakaaaaaaa :D
sumber : Facebook .

Okay , aku tersangat benci kalau ada orang serupaa tahikkk yg taik lagi taik menghina agama orang ni kan . aku taktahu mental dorang yg bermulut terowong tuu . kang cakap jadi isu . malas aku ! underage baru ni . tapi aku peduli apaa . g mam laa kau sanaa nak marah . * ada sape terasa ? lalalawekk . aku rasa org Islam diam sebab still sabar . ah , takde . ni aku punyaa perangai . aku menyampah orang rendah-2 kan Islam . hei hei , orang bergaduh tu sebab apaa ? sebab masalah si musuh lha weh . hawauuu , aku nak cakap lebih-2 tak boleh . better keluar mulut ke mulut . sedap sikit nak dengar . heiiii -.-

Amaran : motif gambar ni nak mencabar kesabaran orang Islam ! mmg betul pun , apaa kau pk aku boleh senyap ? wakkk luh !


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen