Online Diary AZU ❤: Taik tu apaa ?

Nuffnang Ads

Taik tu apaa ?

Okay gambar hiasan je ni . Hewhew x)



Okay , aku penat nak bandage hati aku . Cewahh , poyo ni . Since form 4 ni ingatkan boleh jadi baik , tapi tak . Aku kembali kat sifat aku mase form 1 . Damn ! Aku sendiri mengaku aku benci perangai aku dulu . Ni sekarang orang nak buat taik kat aku . Eh , tak payah lah aku pun ada taik jugak ! Tunggu mase je nak kelua bile ! And then mule lah satu - satu bende kene kat aku . Aku tak tahu salah aku apa kan . Aku malas  buat baik , orang marah . Sutun betul . Ahhhh , benciiii ! Rasa malu pulak give up pasal small metteh . Nak buat camne . Perangai aku mmg suka meratapi punn . One more , kalau nak perli tu , berdiri depan aku betul -2 . Baru best . Aku tabik . Tapi jangan bawak geng ah . Sebab selalunya rang yang bawak geng or puak ni pengecut . Nak dapat perhatian konon . Padahal diaa tak tahu geng diaa sendiri muak kat dia . Huahua . Aku cite pasal sapa pun aku tak tahu . Peaceee ^.^V 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen