Online Diary AZU ❤: - Hideous love .

Nuffnang Ads

- Hideous love .

Thanks bro , you've did it . 
Memang aku takde perasaan pun ,
Sebab tu kau layan aku macam aku ni patung .
Bile bosan , kau cari . Bile tanak , kau simpan .
Aku pulak jadi patung setie kat kau . 
Okay laa , aku yang bodo pegi cakap ikut kau .
Takkan tinggalkan aku , biakan aku blabla whatsoever ,
nahh sekarang kau blah , aku pulak jadi polis pegi cari kau .
Konon kalau call ,kau angkat . Yeah , aku ngaku .
Memang mengharap kau datang bin muncul balik .
Tapi tu laa , harapan aku boleh buat jeruk .
Aku penat .
aku tanak denga ap kau nak cakap kat aku lagi dah .
Kau yang tinggalkan aku tanpe sebab , k .
Ade problem , kau hadap problem kau sendirian berhad .
Nak blah sangat an ? Okay . Bye :B

 




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen