Online Diary AZU ❤: KOREAN ?!

Nuffnang Ads

KOREAN ?!

Ceh , tajuk apa tu ? Haha , nahh .. I'm Malaysian . Cuma sejak tengok Running Man , aku terkena virus Korea . Macam yang Soeys cakap . Tula , berlagak lagi konon tak terpengaruh . Sekali kau .. Malam-malam sanggup tengok youtube belajar Bahasa Korea . Tak ke drastik tu ? Berminat untuk belajar bahasa Korea ? Tengok lah YOUtube . Apa susah ? Haha . 

Nak belajar ? Tekan SINI

Cikgu ni Jenny . Dia best sikit dan dia comel macam Yana Samsudin . Hihi

Try la bahasa baru . Actually Bahasa Korea agak mudah untuk belajar . Omputih pun cakap bahasa English susah tau . Tak percaya ? Sambil tunggu iklan dekat youtube tu , cuba baca komen-komen kat bawah tu. Lagi satu,bahasa Korea ni sebutan dia pun senang dan tak terbelit . Tulisan dia pun senang . Tak macam tulisan Cina dan Jepun yang banyak tanda yang kita kena tahu. Still,bahaca Cina dan Jepun dengar comel juga :) Tapi abang aku macam serabut je belajar Jepun . Malas la . Haha . Lagipun Korea ni ramai orang suka . Jadi rujukan pun banyak . Macam sahabat-sahabat aku kat bawah ni :>

내 친구, Aqilah dan Soeys :) 나는 당신을 사랑합니다 ! 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

19 comments:

  1. hehe... saya belajar bahasa jepun, okay je... tulisan dia susah sikit.. kena perfect.. abg saya belajar bahasa jepun dan saya join sekali... hehe... apa yg kau tulis hangul tu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulisan dia lah yang buat saye tak berminat . Abang aku boleh bahasa Jepun,just dia bajet taktau pape . Haha . Ha belajar banyak bahasa ! :) Hangeul tu .. my friends .. belakang sekali I Love you . p la google . hihi

      Delete
  2. Awak yg mana satu? Semua comel :)

    ReplyDelete
  3. aku rse org yg blaja korea ni gedik nk mampos!mcm bodo je!lg2 yg kpooppers tu.geli bhai!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh ? Orang yang sambung belajar pergi korea tu gedik la ? How come hah ? Haha pfft . Kalau x suka jangan la join . Haters macam kau ni la yang buatkan benda-benda macam ni naik . Thank you so much ;*

      Delete
  4. Kau lagi bodoh bangang.Mengeja bm pun tak reti.Masuk tadika balik,belajar dengan cikgu kau betul-betul baru komen.For the writer,keep your intention.Tak ada salahnya nak belajar bahasa luar.Shut this bimbo.I'm not a kpoppers but I do respect peoples needs and interest.

    ReplyDelete
  5. Anonymous 2 ,I disagree with u . Look at urself first .. Dont judge people . Let them be . Different people , different interest . Kesiannnn aku tgk kau dikk

    ReplyDelete
  6. azu, biarkan je org tu... terus je belajar bhasa korea.. anyway, aku dh tgk link yg kau bagi tu.. susah kot nak sebut huruf dia.. tulis senang.. abg kau sama dgn abg aku.. abg aku ckp dia nk pegi jepun sbb tu belajar bhasa jepun tapi last2 x pegi jgak.. ceit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang aku biarkan pun . Bukan kenal . Kalau kenal dah lama penyek . haha . Aku tulis dgn sebut boleh . Tapi tam faham benda apa . Haha .. Apa maksud abg aku belajar bahasa jepu n tp x pergi ?? hihi . abg aku belajar sbb dia mmg p belajar sana . Tapi dia balik sini sbb x larat nak tanggung study situ . Ala nanti abg kau ada duit terbang la dia . Haha

      Delete
    2. Orang yang kata belajar korea adalah gedik mengalami masalah mental yang membusuk . Disarankan anda mengabaikan mesej lahanat seperti budak itu . salam

      Delete
  7. Aku amik kelas Korea . Cikgu tu cikgu Malaysia . Sakit je hati aku dia ajar yang susah-susah. Thanks blogger bg link cikgu yana samsuddin ni . Haha

    ReplyDelete
  8. Hangul .. King Sejong..Cara dia sebut comey giler.Tenang aku ptg2 cmney.Baru lepas tgk video Bobo.Terrtengok video dia ok.Lepas tgk cikgu chnatek ni,hilang sebu pewrot aku niy .Haha

    ReplyDelete

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen