Online Diary AZU ❤: -.- Pejam Celik Pejam Celik -.-

Nuffnang Ads

-.- Pejam Celik Pejam Celik -.-

sumber:tumblr


Hari Jumaat ni Insya-Allah aku akan menduduki peperiksaan Akhir Tahun . lol apasal skema gila ayat aku ni ? -,- Maaf lah yaa nak berlatih BM . Puii . Patutnya aku sekarang p belajar kan ? Study balik apa yang patut . Jumpa BIOLOGY dulu okay Jumaat ni ! Tapi yela , aku ada peluang harini , 3 minggu ni memanjang aku melopong jawab exam . For adik - adik yang amik PMR , best of luck , ok ! Bangga kan Incik Manap kita tu . Hahaha . Relax je , ni baru starter to SPM . Faham tak faham tak ? -.- Pe je la . K bai . Good Luck . Amiin :)

sumber:tumblr

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen