Online Diary AZU ❤: - BYE BYE MIA :'(

Nuffnang Ads

- BYE BYE MIA :'(

Kenal Maulin Fiti@Mia ? terserah lah kau kenal ke tak kan . err , dy nak pindah pulakk . macam afiq kte , kawan tak sampai setahun pun , dia pindah pulak . acaii , sedih wohh duduk macam orang bangang sorang - sorang bilaa dia pindah ! uhukk , siape nak habiskan makanan aku nanti ? wuu , eh tak , siapa nak pau aku bila aku keluarkan makanan ? uhwahhhhh . Mia tolong lah ye jangan lpe kiteorg . ! memang azu ngan Mia baru je rapat kan ? sorry tau kalau azu ade buat Mia annoy ! jangan marah au au ! Lepas ni tkde siape nak ajar aku MATH . mentor aku pindah T______T lebih teruk akuu kena dengar setiap butir kentut - kentut Enol . uwarghhh . 


Bye Mia , terima kasih laban nulong aku , hihi :D

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen