Online Diary AZU ❤: - TERIMA KASIH PENYELAMAT ULAR :)

Nuffnang Ads

- TERIMA KASIH PENYELAMAT ULAR :)

HEHE , semalam berlaku lah satukejadian havoc kat longkang sebelah rumah tu . aduii , havoc nya macam ada mayat je dalam longkang tu . So aku yang tengah golek - golek atas tilam pun pergi lah tengok . Tahu - tahu je dorang semua gelabah , ( well , ada je yang menjerit -.- ) aku pun agak lah mesti ada ular sebab penyelamat ular tu tengah seronok ketuk - ketuk kepala ular tu . Tapi aku tetap tanye ibu bende ape yang buat dorang havoc tu . ibu kata : ular tedung . zzzzz . je ? ingat anakonda ke . HEE , complain je lebih ni . padahal aku usha jauh - jauh :) ohh , ular tu comel je tapi please comel tak comel aku benci ular ! biatch eww ewwww ! -.- AHAHA , benciii . time beliau angkat tu memang aku terus senyap . alah , trimas lah penonton sebab buat aku gelak . bengong jerit - jerit -.- well , penyelamat ular , trimas jugak . nasib baik jugak . kalau benda alah tu masuk rumah mesti dah jadi kerja bapak aku -.- 

p/s : video nanti2 lah ye :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen