Online Diary AZU ❤: - Heart youuuuu :)

Nuffnang Ads

- Heart youuuuu :)


Jass Nuur Farah Farzanah with Baby Sofia x)

JassNFF .
Dia masuk time Januari . Januari bile tak ingat tapi yang pasti form 3 . Dia dengan Mia , masuk . Semua orang pandang dorang . Cantik plak ! Takkan tanak usha . Just dorang tak pandang kiteorg . Maybe yang lain ye , aku tak . HAHA . Mia mengaku . Thanks 4 that , Mia . Jujurrr betol . Ahh , tak kisah lah . 
Aku takde masalah ngan JNFF . Dia baik . Mia pun . Sopan santun . Mia tak . Mia lasak . Hewhew . Jass kelakar . Mia tukang gelak . Rindu kat dorang gila so much dohh ! Jass tak pena buat Azu sakit hati , seriously ! Aku je yg cemburu kat dia . Heeee . Sebab ape tak boleh dinyatakan . Wekk puih . Kitaorg rapat tak seda bile . Until kitaorg amik pekse , satu kelas a.k.a dewan , sampai lah amik result . Kitaorang rse same -2 ketakutan kekecutan kepucatan tan tan lah ppe tu . Aku dah merepek ni . Tak banyak sangat cite Jass . Dia tak buat masalah lagi . Rekod bersih ! :) Hope dia stay lah KKB ni . Sebab dia pun tempat aku ' letak ' masalah . Sorry Jass :'( 
Last hope , kite sekelas . Insya-Allah :')


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen