Online Diary AZU ❤: - Waddup ! xD

Nuffnang Ads

- Waddup ! xD


Nik Al- Zabier bin Nik Mohd Zaim

Haa , ni spe yang sesat kat sini ? Entalaa , ada org buang dia kat kebun sebelah aku , aku kutip diaa jap . Kejap lagi aku hanta blik kat kebun tu , diaa balik sendiri . Okay , ni member aku yang aku anggap Bestie aku ! Dulu tak . Sebab dulu dia little bit annoying nenek aku kata . 

Duluu ....
Dia first masuk sekolah , semua pandang dia . Aku kelas lain , dia kelas atas , well pandai gamaknye . Time tu kitaorg Form 2 . Kelas aku Cimos , dia Siber . Kitaorg pandang dia sebab dia lain dr yg lain . Nak tau ? Selua dia tinggi . Hewhew . xD Orang cakap dia nerd . Aku tak tahu ppe aku ye kan je lah . Smpai satu mse , denga cite buruk pasal dia . Ramai org bengkek kat dia . Aku pun ikot bengkek . Tak tahu lah kenapa . Salah dorang lah bawak virus BENGKEK kat aku . Aku pandang muka dia cam nak tumbuk je . HUAHUA . 
Tapi tu dulu !

Skang .. 
After PMR ni , ramai lah kawan yang dia dapat . Adalah several orang yg benci kat dia . Aku pun tatahu sbb org benci diaa . Memang lah dia annoying sikit . Tapi bile aku kenal diaa , baru lah aku tahu , dia annoying bile org meng-annoying kat dia . Alaa .. macam buat taik , balas taik lah kan . HAHA . Skang diaa tempat aku mengadu , even dia bukan responden tebaik . tapi dia nak tahu . amek kau ngan sume problems aku . Sorry eh Bede ! Libatkan kau dengan problem-2 aku ni . Peace ! Skang ni aku nak ko pun kongsi anything probs ngan aku . Dia selalu letak emoticon ni :p 
Rse memang nak lempang tapi peduli ah . Aku suke lepas tension kat dia . MUahaha . Okey dah bye !


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen