Online Diary AZU ❤: - Sayangggg awakkk :')

Nuffnang Ads

- Sayangggg awakkk :')


Seri Fajiha Natasha + Sumaiyah :)

Wehh korang seronok lah sekolah sama ! Sha , aku rse aku tak rapat ngan kau dulu . Skang banyak bende kite kongsi . Wuwuwu . Thanks jadi member aku :) Mayaaaa , wa dah lame tak nampak luuu ! huaaa :'(


Ikmal Reza 

Haa ni aku nak kutuk . Muahaha . Dia ni getis tau ! suka menge-skype . nak skype mintak diaa sendiri . Haruss beranii lah ye , aweks ! Oh , dia suka awek . Muka kena perempuan . Ingat ! Yang takde ciri -2 tu boleh blah ! Dia abang aku . Jangan amek dia ! Jangan nak sakitkan ati dia !dia ni sebenanye kuat sentap even diaa tanak mengaku . Blah lah lu ! Mukaa kau tarikk , kau cakap takde ppe . Hoh ! Ni baru tahun ni je rapat . Tahun ni lagi .. 
And then ,

Eryl [sorry ngok , aku taktahu nama penuh !] 

Diaa ni baru je aku tego 4 ari yang lalu . Kiteorg chat -2 and webcam . Seronok gilaa ngan diaa sekali ngan geng dia . Rupenye geng diaa student mak aku . Dah lah dorang tu gila , bangang pulak tu . Aku sukaa kot dorang tak kisah aku kutuk dorang , sebab apaa tau ? Dorang kutuk aku tau . Jangan main -2 ! Sukaaaa ni ! -..- Pun rapat tahun ni . Kiteorg tuka -2 masalah . Best .

Aku tatahu mne friends yang paling aku rapat . Semuanye best . Yang dulu tu .. sume hancus . Tak tahu lah salah aku ke apaa . hewhew . Ppejelaaa :')

THANKS KORANG <3





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen