Online Diary AZU ❤: FRIENDS

Nuffnang Ads

FRIENDS

SUMBER : MYFACEBOOK

FATIKHAH RAMLI @ FAIEZ

Alright , seperti nama di atas , budak ni agak sama perangai dengan aku . Masing-masing taknak kalah . Kadang-2 buat blur . Tipu lah kalau berkawan semuanya sweet aje . Tipuu man , tipu ! Ada . Aku selalu gaduh dengan dia and that's it . Kadang-2 dia givap , kadang-2 aku givap , kadang-kadang baik sendiri . Hehe . Semua tetiba je ! Aku kenal dia time tingkatan 2 kalau tak silap . Kenal camtu je la . Tak rapat . Start rapat time form 4 . Start gaduh2 time form 5 . Well , kepala membesar . haha :P Entah . Gaduh pun paling lama dua minggu . Pastu , ah malas lah gaduh . Susah nak cakap , nak mengusik . Selalunya aku lah yang selalu mulakan dulu . Dan aku tak boleh bagitau sebabnye apa . Biar aku je yang tahu . muahaha c(: 
Dah cuti ni . Rasa rindu pulak kat dia . Keh Keh . Rindu nak tengok makanan habis in a blink of eye ! Rindu nak panggil nama dia lemak . Haha . Dia tak gemuk pun . Makan je banyak ! Rindu nak tengok dia usha muazin dia . Haha . Rindu nak tengok dia kurang asam dengan aku . Rindu ! Tapi tapi .. Aku rindu Putri jugak .

PUTRI NAJWA @ PUT

Dia ni susah sikit nak cakap . Kenal dari form 1 . Aku baca balik 'diary' (kind of diary tapi bukan diary) , aku kenal dia time waktu rehat . Aisha Akmal ( childhood aku ) ada ramai member . Aku ni pulak jenis macam tak pandai berkawan . Orang nak kawan dengan aku baru aku berkawan . Masa rehat tu Aisha ajak makan dekat lega bestari (kantin 2 la konon) . Aku tengok ramai budak perempuan . 5 orang kalau tak silap . Fatin Syahirah , Fatin Athirah , Aqilah , Ainal , Putri . First aku nampak siapa ? Tak nampak sebab rabun . hahaha . Aisha cakap dorang semua classmate kita and aku macam : oh yeke ? Sumpah time tu aku tak perasan . Actually tak berapa ingat lah citer ni . Malas bukak 'diary' . Tapi aku start rapat dengan put bila aku sedar dia se-Otak dengan aku . Otak kartun . Tapi dia lagi kuat imaginasi . Tapi dia lagi pandai . Dan tapi lagi dia suka kaitkan kartun-2 dalam real life .Kadang-kadang lawak .  Kadang2 rasa nak lempang . Aku selalu jujur je dengan dia . Bila aku cakap aku nak lempang dia ke apa ke , dia gelak . Tapi kan kalau dia tak ada mood , aku tarik diri . Tak gelak langsung . Aku yang hari kejadian ditakdirkan happy boleh bertukar jadi hari berkabung sedunia . Boring tak ada Putri . Again , tipu la kalau tak ada gaduh dengan dia . Ada . Tapi tak boleh lama . Sehari je . Dan tetiba baik pada hari yang sama . Aku banyak merajuk dengan dia tapi dia tak layan . Lama-lama aku tak kisah . Haha . Yela . Sape yang rajin layan rajuk orang kan ? Mengada lah tu .  

NUR DALILA @ DAL

Haaa dia ni kegemaran kitaorang . hahahahaha . Jahat .  Tapi betul la . Hehehehe . Kalau mereka-mereka ni baca fahamlah dorang . Selalu kena buli tapi tak sedar yang dia dibuli . Dan dia selalu cakap : la korang buli aku ke ? ( tu pun kalau aku cakap perkara yang sebenar . haha ) . Soalan dia tu sebenarnya dalam percubaan untuk mengenakan kitaorg balik tapi selalu tak jadi . Kadang-kadang bersifat sangat serius yang tak menjadi , dan akhirnya menjadi bahan ketawa aku dengan putri . Put kata annoying . Nasib baik dal jenis open minded . Tak kisah apa orang nak kata kat dia . Dia ni jugak pandai Kimia . Kami panggil dia anak makcik Kimia . Kami tak tau nama mak cik yang jaga lab chemist . Tapi makcik tu peramah . Sama dengan dal . Hahahaha . Bak eng aku ni .. Haish .. Okay . Aku selalu share pape pun dengan dalila . Kenal masa form 3 tapi rapat macam mana , aku tak sedar . Dia ni senang di suruh . Tak reti nak bantah . Sampai dia tak sedar sebenarnye aku buli dia . haha . Dan selalu buat aku jealous dengan akhlak terpuji dia tu . huhuhu . 

NAJWA AMIRAH @ WAWA 

Wawa ni aku mula bercakap start tahun lepas . Aku ngan wawa agak *krik krik* sikit sebab wawa tak faham dengan lawak aku . Ye lawak ke tak , eh ? Hahah . Aku pun tak tahu . Kalau aku usik sikit wawa mesti marah . Ala bukan marah betul pun . Manja2 gitu . Ahh ,wawa ! Kau bermanja dengan anak manja tahu tak ! haha . Sebenarnye aku tak banyak cakap dengan wawa . Kami rapat tapi tu la . Senyap je . Dah lah aku tak reti nak membuka bicara . Wah , gitu ! 

Apa pun , all the memories will never disappear kecuali aku 'kong' . Haha . Baru sekarang aku sedar , perangai kawan yang lain-lain ni saling melengkapi . Perangai lain-lain ni jugaklah yang mematangkan kita . Perkara kecik yang nak dibesar-besarkan pun kita fikir dua tiga kali . Well , think before you act . Sama la dengan berkawan .  

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen