Online Diary AZU ❤: I'm overwhelmed.

Nuffnang Ads

I'm overwhelmed.

source: google image/tumblr


Overwhelmed lah sangat kan . Menyakitkan hati je . Tolonglah tuan puan sekalian , kalau tak reti nak tepati janji tu , tak yah lah gatai beno nak berjanji . Macam hok hek kau tau ! Stress . Naik darah sampai ke otak dibuatnya . Aku sensitif kau tau . Sensitivity aku tersangatlah tinggi . Tapi ego aku tak setinggi kau . Susah sangat nak mintak maaf . Nak menyalahkan aku lah tu ! Allah .. Sabar je lahhh hati den . Aku belajar sekolah menengah dulu ciri - ciri orang munafik :
Hadith: 
Sabda Rasulullah s.a.w yang maksudnya:
Ada empat perkara, sesiapa yang melakukannya maka ia adalah seorang munafik. Sesiapa yang melakukan satu daripada empat perkara itu, maka ia mempunyai salah satu daripada sifat munafik, hingga dia meninggalkannya . (Empat sifat itu ialah)
1 .Apabila dipercayai ia khianat
2. apabila bercakap ia berdusta
3.apabila berjanji ia mungkir 
4.apabila bertengkar ia mengenepikan kebenaran.

Dan sekarang aku sangat malas untuk percaya dengan kau dah . Maaf (pfft) -.-




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. Deep kut akak . Kalau org tu baca mesti sentap sampai mati . haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha . Tak ada maknanya ,dik . Hati kering kut . haha

      Delete

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen