Online Diary AZU ❤: I can't sleep 0,0

Nuffnang Ads

I can't sleep 0,0


Seriously , semalam bangun pukul 12.45 tengahari . Wahhh . Bukan nak bangga . Terkejut je . Bilik aku tak pernah sejuk waktu - waktu macam tu . Ingatkan subuh lagi . Aku off - day kan ? Lepak laa . Yela , semalam punya semalam tidur pukul 3.30 pagi  . HEH . Mengantuk k . Tak perlu tahu lah kenapa tidur pukul 3.30 pagi . Even orang pun dah start bangun . And now pun 2.05 in the morning . Macam mana nii -.- Tak tidur - tidur . Ada orang percaya aku ade ammonia . Wak lu . Tu tak boleh tidur langsung . Aku just tak mengantuk lagi k . Masa ni aku teringin nak jadi budak kecik balik . Tak boleh tidur je , ayah or ibu tepukkan kite sampai tidur . Aww, nak jadi baby forever pulak rsenye . Pastu sumbat botol susu . Haa botol susu lah yang paling aku rindu . HIHI . Yang tu lah ubat tidur baby sebenanye . Aku tak lah tua sangat . Baru nambelas . Agak agak boleh lagi tak hisap susu dalam botol susu baby ? Wuu teringin sangat ni . Kalau terserempak dengan baby yang tengah minum susu dalam botol tu , aku selalu jeling . Macam nak rampas je botol tu . K kejamnye . I wish I can get the botol susu now . Berisi air milo . fuhhh <3

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen