Online Diary AZU ❤: I'm LOST

Nuffnang Ads

I'm LOST

[tumblr]

(Harini aku tak reti cakap+tulis bahasa Inggeris)

Situasi :


Minah : Takde lesen ? Merempit lah . Baru rock beb .
Mamat : Haa , lu minah rempit lah ni !
Minah : Eh , memang lah . Gua sanggup .
Mamat : Eh yeke , bukan mat rempit ke ?
Minah : Bolehlah dua - dua !
Mamat : Hehe , gua jadi mat rempit . Lu jadi minah rempit gua . Sepenuh masa ! Amacam ?
Minah : Hah ?! Lu ingat gua bohsia apaa ? Gua minah rempit je . Miinah rempit k !
Mamat : Bukan bukan ! ! Minah rempit gua sepenuh masa !
Minah : Huhhh ? (blurr sangat) Ada ke minah rempit part-time ?
Mamat : Erkkk bukan .... Aih -.-'
Minah : Hish .. ( fikir maksud Mamat tu . )



( Then Mamat blah macam tu je biarkan Minah blur sorang -2.   Minah still tak dapat tangkap maksud Mamat . Minah kutuk -2 Mamat kat member Minah yang dari tadi macam tugu negara tunggu Minah borak -2 dengan Mamat . Well , sambil tunggu orang ambik dia jugak lah . Minah gelak-2 dengan member bagi sembunyi perasaan sebenar Minah . OTW balik rumah , dalam kereta , Minah termenung . Minah terfikir balik maksud Mamat . Kenapa Mamat cakap macam tu kat dia ? Murah sangat ke dia ? Then Minah fikir -2 sampai dapat . Minah rasaaa ,  Mamat mintak Minah jadi minah rempit dia selamanya means .. okay .. gantikan minah rempit tu jadi pasangan . Amik balik ayat Mamat  :
' Hehe , gua jadi mat rempit . Lu jadi minah rempit pasangan gua . Sepenuh masa ! Amacam ? ' 
Minah terjerit . Nasib baik dalam hati . Bapak dia kat sebelah blur tengok anak dia ni gelabah gedik semacam . Minah tersenyum - senyum . Dalam hati dia , dia betul -2 harap apa yang difikirkan itu betul dan Insya-Allah menjadi kenyataan macam apa yang diberi harapan oleh Mamat . )

p/s : HUHU . cerita bodoh -2 asam sikit tapi reality meh ;)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Nak satu comment .. Haha

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen